söndag 12 september 2010

helgen...

Helgen började med att avsluta insparken med en pub runda med väldigt trevligt sällskap och framför allt roligt sällskap.

Sen på lördagen körde jag och älsklingen till Ikea för att införskaffa en del till lägenheten men så klart fanns inte allt så vi får åka ditt inom väldigt snar framtid för att införskaffa resten av grejerna men det gör absolut inte mig något då jag älskar att vara på Ikea, och det blir mycket bättre när man är där med den man älskar och delar upplevelsen hehe. Idag har vi varit och träffat min älskling pappa och firat hans frus födelsedag med god mat på restaurang och sedan bowling efter det vilket ar jätte roligt och jag var jätte kass men vad gör det när man har roligt. Nu ligger man i soffan och funderar på vad man ska hitta på, om man ska städa eller bara ligga kvar här i soffan... Imorgon är det skola hela dagen så det kommer bli en tidig kväll idag så jag får se vad jag orkar göra helt enkelt.

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar