söndag 19 juni 2011

På gott och ont...

Sommartid är i full gång och nu har kommer den tid då Skånetrafiken bestämmer sig för att ändra sina busstider till sommartider vilket betyder problem problem problem. Problem är kanske att ta i då det går rätt lätt att lösa men det handlar om bekvämlighet för många skulle jag tro. För min del handlar det om att mer eller mindre alla de bussar jag brukar ta till tåget numera inte går :(

Jag vill verkligen ha hit min cykel så att jag kan börja cykla till och från tåget istället.

Inte alls skoj anser jag...och då menar jag inte att cykla men att de ändra busstiderna...

1 kommentar:

  1. Men ta dit din cykel då!!!! Blir bra motion också!!!! Ja skånetrafiken kan göra lite som dem vill tycker de :P Men planering är inte alltid så lätt för dem! Kram Bella

    SvaraRadera