torsdag 11 november 2010

Jag som liten.


Jag firade min födelsedag föra helgen och då firade jag med min familj, farmor, farfar och mormor och morfar.

Jag älskar få kort utav min farmor för det kommer alltid något speciellt med i kortet som nu sist när jag fick med denna bild. Det är sen jag var jätte liten (vilket ni ifs kan se). Bilden är tagen när jag är hemma hos min farmor och farfar och leker ute i deras trädgård. Hon har tonvis med gamla bilder, det är alltid kul att få se sådana här bilder för jag har inget minne utav det men man får ändå en speciell känsla när man ser på den och tänker tillbaks.

Jag har lovat en viss dam att jag ska lägga upp bilder på mina presenter jag fick då hon inte kan komma och se dem själv så får man lösa det på andra sätt och detta är en sådan lösning. Jag kommer även med ett till löfte till denna speciella vän och det är att det inte ska ta så lång tid, jag har börjat ta bilder på allt men det är svårt att hitta en bakgrund som kameran går med att ta bilden.

Men det är på väg.
Kram Kram

1 kommentar:

  1. Hehe de gillar vi! Och du är super söt som alltid :D Love you Puss

    SvaraRadera