söndag 16 oktober 2011

Framåt...

Nu känns det bra i mitt liv, en bra sambo, bra på jobbet, bra allmänt och det allt känns bra. Jag är till freds med mitt liv just nu och har den inre freden och lugnet. Det går framåt helt enkelt dels med livet och dels med lägenheten. Den börjar se ut som en lägenhet igen, visst några av rummet är fortfarande projekt för sig men det börjar synas att det ska finnas en lägenhet här någonstans under allt det andra... Det låter kanske roligt men det börjar bli deprimerande att jag inte har kommit så långt fram att jag vuxit ifrån mitt yngre jag när det kommer till att hålla rent runtomkring. Men IDAG gjorde jag ett framsteg som jag är stolt över och som jag ska hålla uppe. FÖR NU JÄVLAR SKA DET SKE EN ÄNDRING!! Min nya leksak ser faktisk ganska snygg ut och är väldigt rörlig (hehe låter som något helt annat) men ni ser på bilden nedan vad det är för något :)
Jag har även tröttnat på en stor klumpig lamp jävel vi har, visst den är praktisk och allt det dära men snygg är den verkligen inte och passar inge längre in i mitt/ vårt liv eller lägenhet så idag planerade jag nya inköp och köpte även en (tre) nya taklampor till vår lägenhet :) Dessa bilder kanske inte säger så mycket men de ska hänga ifrån taket i tre olika längder med svart tygsladd och så ska den stora klumpen byttas ut mot en rislampa ifrån ikea :)

1 kommentar:

  1. Coola glödlampor! Ger de ifrån annorlunda sken eller?? Ser tufft ut! Och dammsugaren är ju snygg! Haft en liknande men lite mer budget variant!! Hoppas allt är bra med dig annars! Livet verkar ju bra iaf :D Puss

    SvaraRadera