fredag 24 maj 2013

sjuk...

Igår jobbade jag som vanligt och efteråt hade jag några ärenden att ta  tu med. Det gick hur bra som helst även om jag var väldigt trött och hungrig på vägen hem så var det bara att vandra vidare, väl hemma fortsatte det att gå bra, jag fick diskat, tvättat och ätit någon form av kvällsmat. Men senare på kvällen började det att gå utför, fick feber och mådde allmänt dåligt, inget roligt alls men det vara bara att gilla läget. Jag gjorde bara det jag absolut hade som måsten sen gick jag och la mig, med den febern jag hade kunde man utan problem ha stekt ett ägg på min mage. När jag sedan vaknade idag hade jag fortfarande feber och ont i magen men jag tog mig upp och tog mig till jobbet, gick 30 minuter innan och använde upp varje minut för att ta mig till jobbet ( i vanliga fall tar det mellan 5-15 minuter till jobbet).

Väl framme på jobb mådde jag inte bättre utan det blev bara sämre, febern ökade och jag mådde inte alls bra. Jag fick vara med barnet ett tag sedan gå på ett möte och sen var det bara att gå hem. Och här ligger jag nu, hemma i sängen och mår från och till bättre och sämre. Ätit en banan och två Alvedon sen har jag sovit en stund, vaknade upp med en smäll när posten kom, gud vad det lät..

Jag hoppas innerligen att jag mår bättre imorgon då jag ABSOLUT INTE har tid att vara sjuk nu!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar