måndag 5 juli 2010

3-4 juli

Denna helg var ingen vanlig helg för denna helg skulle jag och älsklingen sitta både barnvakt och hundvakt år mina föräldrar och vi skulle göra det i vår lägenhet, vist min lillebror har varit här förut och sovit över så det var inga problem men det vi var mest nervösa över var hur det skulle gå med Rocky som bara varit här över dagen men som nu med skulle sova här. Det visade sig att det var inget att vara nervös över utan det gick hur bra som helst, både killarna var hur lugna som helst och det var väldigt trevligt att ha dem här över helgen.

Söndagen när killarna hade blivit hämtade och min älsklingen hade vaknat så samlade vi ihop några kompisar för att åka till Åhus och bada, äta glass och ha väldigt roligt i poolen.

Det var en lyckad helg och jag har haft väldigt roligt.

bye bye

1 kommentar: