fredag 23 november 2012

oregistrerat telefonnummer...

Jag har oerhört många telefonförsäljare som ringer mig i tid och otid, oftast otid. Vilket har lett till att jag aldrig svarar om jag inte känner igen numret. Jag blir inte av med telefonförsäljarna även om jag svarar så varför ödsla energi på det?!

Det absolut mest irriterande med att inte svara är att jag inte får reda på om det var en telefonförsäljare eller ej (Vilket säger sig själv). Dem flesta har ju SÅKLART dessutom ett nummer som inte är registrerat, så det går inte att ta reda på vet det är som ringde... Jag vill ha reda på vem det är men vill inte prata med dem om det är någon försäljare... 

Jag brukar prova alla sidor jag vet där man kan få reda på vem som ringer. Eniro, Hitta, vemringde och även googlar jag det... Hade det varit lättare att svara? ja utan tvekan, men blir jag av med telefonförsäljaren? NEJ!!

Vadå DILEMMA!!!..................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar