fredag 23 november 2012

Nu är det snart över...

Nu är det bestämt och bokat (tack vare älsklingen). Ikväll händer det, ikväll smäller det. Ikväll ska vi se den absolut sista i hela serien... Och det är ingen mindre än Twiligt filmerna vi pratar om!! Ikväll ska vi se den. Jag har velat göra det länge men har inte hittat tiden till det men ikväll så smäller det...

Jag ser verkligen fram emot det, det ska bli så mysigt, det känns som det är evighet sen vi var på bio. Tror vi såg Avengers, eller nej vänta det var ju faktiskt den nyaste Spindelmanen... Den var faktiskt också väldigt bra och mycket mycket mycket bättre än de gamla Spindelmannen filmerna...

Jag återkommer med vad jag tycker om den sista Twiligt filmen men jag kan garantera er att jag kommer älska den. Hehe.

Nu ska jag se vidare på X faktor och värma upp till bion.

HAD'E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar