onsdag 5 december 2012

Bättre sen än aldrig...

Det är ett tag sedan nu som rubriken säger så bättre sent än aldrig.

Älsklingen och jag var och såg twilight breaking dawn part 2 för ett tag sedan nu och mitt förra inlägg lovade jag att återkomma, så det gör jag nu.

Jag tyckte den var väldigt bra och jag blev fångad, väldigt snabbt. Jag kunde verkligen tro att de viktiga personerna skulle dö på det sättet men den död som fick mig att verkligen dra efter andan var "Seth Clearwater". Tror det var hela varg grejen, han lätt så ynklig och det gick rakt in i mig.. Jag tyckte verkligen det var bra att det inte hände på riktigt i filmen, medan älsklingen tyckte att det förstörde filmen. Han ansåg att denna var den bästa av alla förutom att det stora slaget inte hände...

Här har ni en väldigt kort och snabb sammanfattning av vad jag ansåg om filmen...

1 kommentar: