lördag 14 maj 2011

Gamla minnen...



Denna lyckstolpe betyder så otroligt mycket för mig och jag blir glad var gång jag går förbi den. Det finns en jätte fin historia bakom varför just min systers och mitt namn står på denna.

Ni får den i kortvariation. Det började med att min syster hittade en penna precis vid denna stolpe och skrev sitt namn på den och en tid efter detta så hittade jag en penna vid exakt samma lyckstolpe och skrev dit mitt namn. Och var gång jag går förbi denna stolpe kommer jag ihåg hur man stod där som liten och var jätte glad över att jag med hittade en penna och skrev dit mitt namn. Sist jag gick där förbi var jag bara tvungen att ta en bild och skickade även den till min syster för att visa att det fortfarande finns kvar efter alla dessa år :)

Älskar dig syster!!
KRAM KRAM

1 kommentar:

  1. Naw! Vilket fint minne!!! Kul att något sånt kan hända! Kram

    SvaraRadera