lördag 14 maj 2011

Ikväll händer det =)

Ikväll händer det mycket, det är årets "Eurovision Song Contest 2011: Final" och vi har ha ett kompispar som ska komma på besök och äta gått och det viktigaste för mig ikväll dricka gott ^^

Ikväll ska jag inviga mina underbara vinglas och jag är taggad. Hehe. Inte alls galen bara glad att jag äntligen har hittat stora vinglas. Ända sen jag såg det underbart stora vinglaset i serien Cougar Town har jag letat efter eget men det har inte gått att hittat någonstans men en vacker dag på ÖB hittade jag dem. Enligt lådan till glasen ska det finnas större. Det ska finnas glas där det går i 72 cl mina går det bara i 64 cl, inte för att jag klagar det är inte så illa det i heller :P




Här är en bild på mina X.X.L extra exclusive living vinglas. Dem är större än vad dem ser ut på bilden...
KRAM KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar