lördag 14 maj 2011

Efter långt om länge....

Är jag tillbaks. Jag har inte skrivit på länge då jag inte har haft något att skriva om, eller vetat vad jag ska skriva om. Men igår fick jag ett klart och tydligt inlägg på min facebook där en kompis sa till mig att uppdatera min blogg så nu händer det.

Sen jag skrev sist så har det väl egentligen hänt en hel del, jag har fått jobb och trivs där så otroligt mycket. Visst det är inte en dans på rosor varje dag men för det mesta.

Jag har köpt nya sovrumsmöbler i serien Malm ifrån Ikea. Så där ser mer eller mindre helt annorlunda ut. Alla möblerna är i Ek och ser jätte fint ut, det är nästan klart förutom att en möbel är tydligen jätte svår att få tag på men jagar på blocket efter den...Förutom möbler till sovrummet har vi även kollat upp vad vi behöver för att få i ordning allt i vardagsrummet med alla möbler vi behöver där, det ska bara läggas undan pengar och sedan drar vi till Ikea. Vi har bara pratat om att införskaffa de möblerna i snart 3 år så det kanske är dags att göra det nu istället.Hehe.

Min älskling har även införskaffat en diskmaskin till vår lägenhet så nu ska det bli ordning på oss och vår lägenhet. Vilket behövs men det är inte lätt när man är två individer som är fullkomligt ointresserade utav att städa... Men det är vi som får lida utav det i längden, vi ser det som att vi samlar vuxenpoäng och håller på att växa upp...

Vi har även bestämt oss för att börja träna igen och har hittat ett gym i Kristianstad som är jätte fint och som har bra öppettider även på helgerna då jag har lite svårt att träna vissa dagar så är det ett plus att dem har bra tider på helgerna. Så där blir lite mer vuxenpoäng att vi ska ta tag i oss själva :P

Förutom allt detta så vet jag inte så mycket mer som har hänt... Det har säkert hänt en massa saker men jag kan inte komma på det nu såklart. Men nu blev det ett litet inlägg om saker som har hänt och saker som ska hända och jag LOVAR att det inte ska ta så här lång tid tills jag skriver igen ;)

KRAM KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar