torsdag 20 januari 2011

Examen

Så nu har vi äntligen utvecklas från larver till fjärilar och får några av oss har det tagit lite längre tid än det var tänk ifrån början men det har gjort att vi har blivit finare och bättre fjärilar. Hehe. Efter en väldigt trevligt timme i kyrkan med mycket skratt och dåligt sjungande ;) så har vi nu tagit examen och blivit välkomnade in i csns återbetalnings klubb så vi har en väldigt lång väg framför oss, men det ska väl gå bra det med. Har vi klarat oss så här långt med csn så ska vi nog klara oss lite (läs mycket) till. Grattis till oss. Hehe.

Efter kyrkan så vandrade jag och mamma till stan för att shoppa loss och bråka om vem som ska ha handväskan med massa andra galningar inne i affären. Hehe. Men blää på er för vi van!! Med god mat och mycket prat så hade vi en otroligt trevlig och mysig dag ihop och detta måste göras om snart, då det går ibland lite för långt mellan gångerna...

Här kommer lite bilder på det vi shoppade. Det är bilder på vad jag fått utav mammsen min <3

Här är väskan som vi fick vänta på att några tanter skulle lägga ifrån sig då jag faktiskt hade tag i den förre dem och dem hängde faktiskt tillbaks den så haha på er :P






Här är ett par örhängen jag fick utav min familj i examenspresent, jätte söta och jag tycker jätte mycket om dem.











Här är en lila klocka som jag ska ha på jobbet så jag slipper ta upp mobilen för att titta tiden hela tiden. Det är mer professionellt med en klocka än att man tar upp mobilen i tid och otid. Och ja den är faktiskt lila trotts att den ser blå ut på bilden.. :P








Förutom detta så har jag även fått två flaskor idag, en med svart vinbärs "cider" i och en vinflaska. Absolut inte fel att få detta. Hehe. I kyrkan fick alla vars en ros och jag tänkte avsluta detta inlägg med en bild på min ros.

1 kommentar:

  1. Det var jätte fina grejer du fick, det såg jag att jag glömt skriva! Men jag vet jag sagt det till dig iaf! SÅ kom igen nu och skriv om något nytt :D Flera månader sen du skrev nu gumman :D

    SvaraRadera