tisdag 11 januari 2011

Lärarexamensmiddag...(FORT...)


Nu närmar det sig både examen och examensmiddagen och jag raggar folk som aldrig förr så att de ska anmäla sig till middagen. Får vi inte fler studenter att anmäla sig så blir den antagligen inte av, och det är JÄTTE synd!!! Vill verkligen att den ska bli av så därför fortsätter jag ragga och tjata på att folket ska anmäla sig till en kväll de aldrig kommer glömma!!

Jag har fixat klänning till middagen och hoppas verkligen att den hinner komma hit i tid. Den är super fin!
Dock vet jag inte vad jag ska ha till den, skor vet jag men det är inte det som är problemet utan jag vill ha något mer på mig men ingen sjal utan jag hade velat ha en bolero till, helst svart men inget måste. Var på HM idag för att leta efter en men OMG vad de hade få att välja mellan och OMG vad inga utav dem var min stil... Jag har lite panik över detta då jag inte vet när jag ska hinna leta efter någon annan men sådan tur är så har jag en shopping dag planerad med en vän och då kanske jag hittar något.

Jag tänkte vara snäll och lägga in en bild på min klänning med för er som inte kommer finnas med mig denna kväll och se mig bära den.
KRAM KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar