söndag 16 januari 2011

Trivselkväll...

I fredes så jobbade på mitt jobb för första gången och det var AWESOME, riktigt rolige och jag ser fram emot att få vara där var dag. Efter jag hade jobbat mina timmar och dessutom fick då tidigare så var det dags för förfest hemma hos en av mina kollegor men öl och massa snack och massa springande framför spegeln då allt kvinnligt folk skulle byta om och göra sig i ordning för att dra vidare in till Malmö och träffa resten av skolan på Big Bowl för att fortsätta dricka öl och tävla bana mot bana. Det var jätte roligt att bowla trotts att jag suger på det men men man kan inte vara bra på allt :p

Efter bowlingen förflyttade vi oss upp till deras restaurang för att äta deras skumma buffé, den var inte äcklig men den var liksom inte god i heller. Plus att de hade friterade ägg på buffén URK!! Jag vågade dock inte smaka med de som vågade tyckte inte om det kan jag säga. Hehe. Vi fastnade uppe på restaurangen tills de stängde för vi satt och snackade massa och drack ännu mer öl plus att vi firade två som fyllde år och de som var duktiga på bowlingen fick priser för olika saker. När de som jobbade i restaurangen till sist skulle städa så fick vi återvända ner och fortsätta vårt snackande och drickande i baren.

Det var en mycket trevlig kväll och mina kollegor är så sjukt roliga att umgås med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar