söndag 29 maj 2011

Lördag...

Vi skulle åkt till Helsingborg men i sista minuten blev det tyvärr inställt. Så då stod vi där utan planer :( Aldrig skoj att inte ha planer på helgerna även om det kan vara skönt ibland.

För att komma på vad vi skulle göra så bestämde vi oss för att köra till Bajonetten för att äta frukost/lunch, vi tog vars en bit smörgåstårta då vi inte provat den sedan de bytt ägare. Men det var jätte god, jätte stor och jätte mäktig så jag orkade bara äta halva och knappt det :P

Efter vi ätit vad vi orkade av våra bitar smörgåstårtor så hade min älskling planerat att vi skulle köra till Hässleholm vilket jag inte helt förstod då jag ansåg att där inte kan vara så mycket att göra men vi körde ditt och började i en butik som hete Mixhuset och hade verkligen allt möjligt så där inne hittade jag en del till mors dag och en del till mig. Efter att vi var klara där så visste vi inte riktigt vad vi skulle göra så för att jag skulle få se mer av vad man kunde göra i Hässleholm så körde vi ner till centrum och gick där en runda. In i massa skoaffärer och en del klädes affärer så jag kom hem med två nya klänningar och en massa örhängen. Hehe.

När vi kom till Hässleholm så såg vi att det skulle vara Power meet där med så vart man än gick så såg man bilar och hörde super dålig musik. Tur att bilarna vägde upp för den dåliga musiksmaken. Hehe.

När vi gott överallt i Hässleholm så satte vi oss i bilen för att köra hemåt igen och när vi kom hem så gjorde jag lite grejor till jobbet och älsklingen spelade lite tv-spel. Sen rätt som det var så sa älsklingen till mig göra mig i ordning för vi skulle iväg och äta så då gick vi först till O´Learys men där var fullt så då gick vi istället till Kristianstads restaurang och steakhous och och hade en mysig middag för två :)

Efter middagen så gick vi till bilen för att åka hem (trodde jag) men då överraskade älsklingen med att tagit med mina glasögon och bokat biobiljetter till Pirates of the caribbean, :)
Det var väldigt mysigt att ha en heldag i Hässleholm med älsklingen.

2 kommentarer:

  1. Gud vilken mysig dag ni hade! Verkligen synd att vi inte sågs, men er dag blev ju bra ändå :D Super romantiskt!!! Saknar dig dock!!! Puss

    SvaraRadera
  2. Ja det blev jätte mysigt och en dag med många överraskningar :P
    Saknar dig med puss

    SvaraRadera