torsdag 26 augusti 2010

OJ OJ OJ

Oooooj vad kroppen påverkas snabbt och mycket på hur omgivningen påverkar en. Precis som högskolans kurator sa idag under föreläsningen så påverkar allt ifrån, Stress, Ångest- Oro, Sorg- Kris, Relationer och dessa är dessutom punkter som framkallar varandra genom varandra (om ni förstår vad jag menar)...

Jag har en miljon saker som jag går och tänker på just nu och en miljon saker som jag egentligen kan sluta tänka på men som vägrar släppa taget till 100% , och dessa 2 miljoner saker som finns i mitt huvud och i min hjärna har tydligen slutat få plats där och förflyttat sig till resten av kroppen vilket resulterar i att min kropp gör uppror, den vill helt enkelt inte mer. Jag tänker inte gå in djupare detaljer när det kommer till detta, utan det var mer jag kände att jag ville "prata" av mig och folk som egentligen inte bryr sig ett dugg men som ändå visar intresse genom att läsa min otroligt tråka och gnälliga blogg. (sry blir lite väl bitter ibland) 

Klockan är iaf så mycket (lite) som 21:44 och jag har snart varit vaken i 18 timmar, vilket betyder att jag borde gå och lägga mig snabbare än kvickt men min kropp är trött och orkar inte röra sig ifrån soffan medan mina ögon inte alls känns trötta då jag råkade somna i 10 sekunder i soffan. Vilket var väldigt korkat av mig så nu ligger jag i soffan och väntar på nästa våg av trötthet som ska svämma över mig som en tsunami. 

Detta blev inget roligt inlägg men som jag nämnt i ett av dessa många stycken ville jag bara "prata" av mig... 

höres kanske senare idag/natt kram kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar