torsdag 27 maj 2010

Biggest Loser, here I am....

Jag är inte alls på topp idag snarare totalt botten, dels vaknade jag alldeles för trött så jag lyckades att somna om efter jag stängt av alarmet, duktig flicka (INTE)!!!!

Sen blev det inte bättre av att jag såg min spegelbild i deras stora fönster rutor på jobbet.... jag vet om att jag inte är smal men herre gud vart finns bred last skylten eller varning för anka för här kommer jag... Därav titeln på detta inlägg: Biggest Loser (anmäl mig för här är jag). Kan de som inte ens behöver gå ner i vikt vara med så kan jag...

Jag hatar träna så finns det inget annat sätt att gå ner i vikt???? jag har många områden jag vill bli av med, NU helst på minuten gärna innan minuten är försvunnen....

bye bye I guess

2 kommentarer:

  1. Tyvärr gäller det att äta rätt också om man vill gå ner i vikt! Mina bästa tips är sluta äta godis och potatis, pasta och annat! Det du ska äta är kött, fisk och grönsaker!! Vill du ha mer tips så hör av dig!! :D Puss

    SvaraRadera
  2. LÅnga promenader ett par gånger i veckan är också en stor hjälp på traven. Vill du så kan jag och Stella följa med dig, tror inte hon har nått emot att vara ute länge =p

    SvaraRadera