tisdag 25 maj 2010

fin fina lägenheten =)

Först och främst så hade jag velat kräka av mig på vissa saker men det kommer jag inte göra.

Annars så har dagen rullat på med en trevligt eftermiddag och lite mindre trevligt förmiddag. Hela eftermiddagen har jag fått tillbringa med min älskling och jag njuter av vare sekund som går då vi har det mysigt och hittar på saker, vi har bland annat skaffat tavlor till ett av våra rum i lägenheten det blev 8½ kan man säga för den ena är mer en plansch men vi ska köpa ram till den så den blir en tavla :-p

Nu ska jag snart plugga om inte spelandet tar över, jag har varit sugen på att spela hur många dagar som helst men det är helt enkelt inte blivit av. Sen så kanske jag och min hunny ska ut och handla lite till så hoppas på det bästa ;-)

bye bye

2 kommentarer:

  1. Helt niceiga tavlor jue =)
    Förstår att du behövde kräka av dig, det hade jag osså behövt om jag varit i din situation!
    Snart tacos nu =) Mums ;)

    SvaraRadera
  2. Vad det handlas hem nu då?? Hur kan det komma sig att det blir en massa nya saker till lägenheten nu?? Är ju trevligt ju!! Får man kanske se en bild på alla tavlor sen?? Ta bild och lägg in här!! :D Jag tycker alltid det blir mycket mysigare att läsa bloggar när det finns bilder på vad personerna gjort och så!! Men men ha de bra gumman! Puss o kram

    SvaraRadera