måndag 31 maj 2010

Måndag.

Först och främst så var det jätte mysigt att vakna upp bredvid min älskling även om jag gör det varje dag så var det extra mysigt idag. Sen var det "roliga" över och det blev skolvecka igen, dock var det inte så farligt idag då vi endast gick 2 timmar. Ganska nice om man tänker efter och dessutom så har en av våra lärare fått andra arbetsuppgifter så vi slipper henne och hade en annan idag som är väldigt nice att ha under lektionerna då han är väldigt slapp och avslappnad som person och är väldigt intresserad av var vi har att säga och lyssnar på hur vi tänker och tar det till sig (vilket vissa andra lärare är mindre bra på).

Annars idag så har jag hängt upp en tavla efter långt om länge och massa pill, men det blev bra tillslut. Dock kommer det bli ännu bättre när de andra med kommer upp, med det får min älskade älskling göra för jag vågar inte klättra över tvn vilket jag får göra om jag ska hänga upp dem. Nu har vi kvällsgäster vilket är väldigt trevligt för det är väldigt nice och roligt att umgås med detta paret och vi har väldigt roligt ihop, en kväll som denna ska vi tillexempel äta paj med vaniljglass och bara umgås med varandra

bye bye

2 kommentarer:

  1. Det är ganska skönt när man har korta dagar! Ibland är det dem man lever för! Nä, vi vet alla hur jobbiga lärare kan vara!! Kan du inte ta bild på era tavlor! Nyfiken och vill se!!

    Alltid trevligt att umgås med vänner! Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en alldeles superb måndagskväll =)

    SvaraRadera