lördag 29 maj 2010

Slö Lördag

Vaknade jätte tidigt efter super skojsig fest igår och kunde så klart inte somna om så det var bara att gå upp och lägga sig i soffan istället *hehe* sen har jag legat där resten av dagen och försökt hålla mig vaken mer eller mindre för så klart blev jag trött senare.

Efter några timmar så fick vi besökt av vänner som var lika trötta som oss så vi skulle bara slappa men jag har varit lika rastlös som trött idag så jag ville hitta på något och gossarna ville bara spela så då bestämde jag att tjejerna skulle ut på långpromenad med inlines och det blev verkligen en lååååång promenad, vi åkte till Balsby och tillbaks vilket ungefär blir 1 mil plus några kilometer till. Väl framme träffade vi på får, getter, kanin, grisar, höns och tupp vilket var väldigt intressant för en vis tjej på fyra ben och alla de andra djuren instämde nog över att det var ett väldigt intressant möte. Efter en kort paus så tog vi oss hemåt igen och då gick det verkligen undan, full fart framåt och det var så skönt att åka snabb över cykelstigen. Väl hemma igen märkte vi att vår lilla utflykt tagit närmare 2½ timme vilket man kan kalla bra motion för alla tre.

Nu ska vi bara ta det lugnt äta gott, titta tv sen sova gott.

bye bye

1 kommentar:

  1. Riktigt najsigt var det, Stella bör jue egentligen vara jättetrött men det märks bannemig inte ;)
    Ska bli gött med lite mat i magen nu efter den långa turen =)

    SvaraRadera