söndag 30 maj 2010

Slö Söndag

Idag har det verkligen inte hänt någonting alls. Jag sov väääligt länge idag för att vara mig vilket i och för sig var ganska skönt och behövligt, så jag gick och la mig i soffan istället och tittade lite på tv. När jag det var tråkigt och att min älskade älskling hade sovit tillräckligt gick jag in och väckte honom lite försiktigt tills han vaknade och insåg att klockan var alldeles för mycket och ville stiga upp. När vi båda väl hade kommit upp ur sängen hade mer än halva dagen gått vilket i och för sig inte gjorde något en dag som denna för vi hade inget planerat resten av den så vi har bara slöat och glott på tv och våra datorer idag typ. (Låter väl skoj?)

När klockan närmare sig kväll så passade jag på att ringa min kära mamma för att gratta henne på mors dag och höra hur hennes helg respektive dag hade varit idag. Sen så pratade vi lite om hur kommande vecka kommer se ut och att vi kommer träffas på söndag =-)

Jag måste bara passa på att skryta om hur god min hemgjorda sallad blev idag, ingen av oss var speciellt hungriga idag efter att typ ätit frukost vid 16.00 men jag ville äta något lätt och då passar en god sallad. Den blev förvånande god så den ska jag göra fler gånger =-)

Nu ska jag och min älskling se på film i sängen innan vi somnar eller snarare under tiden vi somnar *hehe*

bye bye

2 kommentarer:

  1. Låter som en grymt skön slösöndag =)
    Vi har har varit både hemma hos mig och hos Mickes mamma idag o kom hem för bara en liten stund sedan =)

    SvaraRadera
  2. haha ja låter ju JÄTTE skoj :P
    händer på söndag??
    Hade du något speciellt innehåll i din sallad?? Behöver bra tips på nyttig mat!! Kramar Bella

    SvaraRadera