tisdag 1 juni 2010

Tisdag

Idag så var jag ledig ifrån skolan men träffade två kompisar för att vandra till skolbiblioteket för att plugga till en examination vi har imorgon (önska mig lycka till ;P), men väl inne i biblioteket ville inte min hjärna längre så den gick på strejk och jag fick knappt något gjort och det jag fick gjort var jag lätt förvirrad över. Så examinationen får tittas över återigen imorgon bitti innan skolan börjar.

Efter stunden bland böckerna så återvände jag hem och passade på att ringa min syrra på vägen hem och råkade ringa mitt i hennes målande men kvinna som hon är så klarar hon av att göra fler än sak samtidigt vilket nog är tur annars hade kanske telefonen blivit pensel och penseln telefonen *hahaha*

Jag har inte bara varit lat idag utan även gått en snabb runda med en tjej kompis där man fick prata av sig och ha allmänt roligt dock blev jag inte piggare utav rundan så när jag kom hem dekade jag direkt i sängen och sov nästan en timme. Väldigt skönt om jag får säga min mening, vilket jag får för det är min blogg. Senare mot kvällen vandrade jag och min älskling bort till ett par andra för att spela magic med 5 andra vilket var väldigt trevligt och man lärde känna en annan kille som det visade sig att han bodde två trappor över oss i samma hus (världen är bra liten). Nu ska jag snart snarka kudden för som sagt måste jag upp och titta över den förbankade examinationen imorgon innan det är dags för den...

Sov gott och snarka lugnt
bye bye

1 kommentar:

  1. Det var kul att vara så många o spela =) Oroa dig inte över exan, den gejar du galant =)

    SvaraRadera