tisdag 8 juni 2010

Måndag och Tisdag.

MÅNDAG.
Måndag var det inte mycket som hände, var mest trött så vaknade inte ens när älsklingen gick hemifrån och det händer verkligen inte ofta att jag inte vaknar när han väckarklocka ringer eller när han lämnar sängen. Det som lyckades väcka mig var när det ringde som fasiken på dörren och yrvaken som jag var öppnade jag dörren för att upptäcka att det bara var Jehovas som ville att jag skulle komma och besöka dem under deras "jätte trevliga" helg fylld med intressanta frågor om han där uppe och så vidare... Det vara bara att le och se glad ut tills dem gick och jag kunde återvända till sängen en liten stund till.

När klockan var 11 tvingade jag mig upp ur sängen för att vandra till soffan istället och sätta igång Disney filmer att vakna till (trodde jag), detta hjälpte inte alls utan jag var lika trött hela dagen så till sist somnade jag faktiskt i soffan och sov där några timmar tills älsklingen ringde och sa han var på väg hem och ville ha mat. Då gick jag faktiskt upp ur min dvala för att hitta mat i frysen och ställde mig för att laga den. Efter vi ätit var det min älsklings tur att sova i soffan och jag fortsatte att se på Disney filmer tills jag tyckte det var dags att lägga sig i sängen för att fortsätta se på film.

TISDAG.
Tisdag började precis som måndagen, lika trött och orkade inte ens lämna sängen denna dag för att se på Disney så jag satte igång det i sängen och sen somnade jag faktiskt om igen och sov igenom en film för att sedan sätta igång en annan och sovs igenom den med =p
Klockan 11:00 lämnade jag sängen för att plugga men sjukt jävla svårt arbete så visste inte hur jag skulle komma igång så för att rensa skallen och piggna till lite så passade jag på att möblera om i hall och kökvrån. Det var inte världens lättaste men det gick alldeles utmärkt att göra ensam. När det väl var klart satte jag faktiskt igång med pluggandet vilket visade sig gå bättre denna gång men det gick inte bra så har en del kvar vilket få vänta till senare eller imorgon. Annars har det inte hänt så mkt idag och det ser ut att kunna bli en lugn kväll.

bye bye

1 kommentar: