tisdag 22 juni 2010

Helgen.

lite sent att skriva om helgen då det är tisdag igen men här kommer hur min helg såg ut.

Lördagen åkte vi till Malmö med tågbuss på morgonen för att sedan byta till tåg när vi kom till Höör för att sedan kunna ta oss vidare till Malmö. Detta var inte särskilt roligt för det tog ca 2 timmar istället för en. I Malmö så gick jag sedan rundor på gå gatan från stationen ner till Triangeln för att sedan vända och gå tillbaks till stationen för att sedan återigen vända och så höll jag på den förmiddagen.... Anledningen till detta var för att min älskling skulle träffa sin pappa och umgås bara dem två tills vi sedan skulle hem till dem och grilla. Jag ansåg att det var lika bra för mig att åka med annars fanns det en stor risk att jag inte hade åkt överhuvudtaget och vi skulle fira mina pappa på söndagen så därför skulle jag ner.

Söndagen som ni kan läsa på sista meningen i övre stycket så skulle vi fira min pappa som hade fyllt år med ej blivit firad. Plus att jag fick chansen att träffa min mormor- morfar och farmor - farfar vilket jag tycker är väldigt trevligt när man får träffa dem. Sen så fick jag även träffa min syster, hennes man och min systerdotter som är så underbart söt och bara helt underbar <3 <3.
Vi fikade på massa goda kakor och en tårta som hade färska jordgubbar på vilket var gott gotti gott gott ;).

Innan alla gäster som så var jag och min pappsing ute och shoppade skor ihop för jag behövde ett par skor men det slutade med att jag kom hem med tre par skor, vilket jag absolut inte säger (tackar) nej till. Är det något jag älskar så är det att handla skor med min pappsing =), kläder med min syster och mamma.

så här ovan är en liten summering av min helg

bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar