onsdag 23 juni 2010

21- 22/6

Måndag.

Lite sent att skriva om måndag nu när det är onsdag men men jag har kommit lite efter i bloggen nu när jag har lite att göra i veckorna.

I måndes så vaknade jag tidigt, för jag har börjat gå upp ur sängen när älsklingen gör det. Dock vet jag inte riktigt varför jag tvingar mig upp ur sängen när jag inte har en direkt anledning till det. Men jag mådde inte på topp denna morgon så jag la mig på soffan och startade tv:n sen så vände jag ryggen emot och somnade om i hopp om att må bättre. Jag vaknade då och då men mådde inte bättre så till sist vaknade jag jätte sent så jag kände mig tvungen att vakna utan att veta vad jag skulle hitta på men det blev att jag tog tjuren vid hornen och började städa lite i lägenheten, men ju mer jag städade ju stökigare såg det ut och så står det nu i lägenheten trotts att det är onsdag igen....

Efter klockan hade släpat sig fram efter många om och men så var jag tvungen att gå till skolan för att träffa "draken", som var förvånade vis lugn och snäll vilket absolut inte gjorde mig något så jag ser henne just nu som en snäll "drake".

Tisdag:

denna dag var väldigt trevlig då jag blev avlämnad av min älskling hemma hos M&M typ halv 8 på morgonen så jag kunde väcka dem som jag och M bestämt. Anledning var att hon skulle färga mitt hår så jag slapp den skrämmande utväxten och har blivit. Innan vi färgade mitt hår så tittade vi en hel del på tv, vi spelade tv spel och vi var en runda på skolan för jag skulle lämna tillbaks en sak jag lånat.

Efter skolan så hade klockan blivit en del så då var det dags att färga håret (yay ) sen så kom M på en mycket trevlig idé att vi skulle dra till Åhus för att äta glass så vi drog ihop ett gäng på 7 pers som drog iväg för att äta glass och gå längst stranden. Väldigt mysigt, sen efter Åhus så träffades vi lite senare på kvällen hemma hos M&M för att spela tv-spel och magic sen så var jag ifs tvungen att gå hem tidigt för jag skulle sova då jag jobbar onsdagar.

bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar