fredag 18 juni 2010

Torsdag- Fredag.

Torsdag

Jag blev in ringd av jobbet då en annan hade sjukanmält sig, men detta gjorde inte mig något förutom att jag började redan klockan 6 på morgon vilket inte är min favorit tid på dygnet att jobba. Dock gick det ganska bra och vi var klara innan klockan hade hunnit bli 9 med att plocka upp varorna med om vi fick ångra oss efter det då vi fick gå rundor och sortera i hyllorna efter artikelnummer och så vidare (det finns verkligen inget som är drygare att göra).Efter jobbet så tog jag mig hem efter långt om länge då han som körde bussen inte hittade ett mjukt körsätt utan hoppade fram med bussen hela vägen till. Så det var verkligen skönt att komma hem och slänga sig i soffan med två stycken hemgjorda hamburgare och en Disney film som jag sedan somnade till efter en väldigt ansträngande dag på jobbet.

Senare på kvällen möte vi upp vovve med ägare för att gå och köpa oss vars en glass och sätta oss ute i det fina vädret, man får ju passa på de dagarna när solen tittar fram. Sen så hände det inte så mycket mer den kvällen, vilket inte gjorde mig något då jag var fruktansvärt trött.

Fredag
Ledig dag, väldigt skönt om jag får säga min mening. Jag hade planerat att sola idag med en viss person men det tyckte tydligen inte vädret att vi skulle göra då det inte alls var lika fint idag som det var på torsdagen. Istället för att sola så åkte jag in till stan för att möta upp min underbara älskling <3 för att göra några ärenden och bara umgås med varandra och nu väntar jag på att tiden ska gå så vi ska kunna gå i väg till en annan gård för att äta lite och umgås med en vän.

bye bye

1 kommentar:

  1. Det där vädret är lite lurigt, är fint en dag o nästa dag är det sjukt dåligt väder.. Svensk sommar kallas nog det =p

    SvaraRadera