måndag 14 juni 2010

Söndag- Måndag

Söndag

Vi gjorde inte så mycket på söndagen förutom att ta hand om vovven och sen så införskaffade vi (älsklingen) faktiskt ett nytt matrums bord för vi hade tröttnat på det vi hade, det var antingen att köpa ett nytt eller fixa till det vi hade. Men prisa gud för blocket där man kan finna det mesta till ett bra pris. Av rena slumpen kom det ut en annons med ett liknande bord som ni ser på bilden, dock har vi 6 stolar istället för 4 vilket jag anser vara bättre för då får fler plats runt bordet. När vi hämtat bordet så kunde jag inte låta bli så jag började ändra om så jag kunde få bordet på sin rätta plats och det har till och med fått en blå duk och tre super fina ljusstackar med blåa ljus i.

När jag blev klar med bordet gick vi bort till gården bredvid för att umgås lite och spela sällskapsspel.


Måndag
Idag så vad jag upp relativt tidigt utan att ha en anledning till det och utan att veta vad jag skulle göra, så idag har jag tittat på tv för det mesta men har faktiskt städat i förrådet så det gamla bordet får plats där nu för det ska inte stå och ta upp plats i lägenheten. Sen så umgås vi med M nu och väntar på att den andra M ska dyka upp så vi kan göra mat och sen efter det kommer fler vänner för lite magic ikväll (trevligt värre) dock ska jag och M spela wii eller titta film istället.

väldigt lång dag och väldigt lite att göra...

bye bye

1 kommentar:

  1. Lät som en trevlig Söndag och måndag!! Mycket fint bord ju om det liknar det som du har på bild! Tycker dock du ska ta bild och visa hur ert bord ser ut!! Ha de bra! Kram Bella

    SvaraRadera