onsdag 16 juni 2010

Tisdag- Onsdag.

Tisdag.
I tisdes var jag med M&M mer eller mindre hela dagen. Det ena M:et kom förre det andre så vi spelade wii till det andra M:et kom och då spelade vi lite mera wii och sen bytte vi spel till rock band och startade ett eget band och sjöng och spelade loss till musiken, sen kom jag på den briljanta idéen att nästa gång så ska vi akta lite saker så vi kan ha en lite "scen" framför tv:n så vi kan spela och rocka loss ännu mer vilket de M&M såklart nappade på =p.

Efter ett tag så kom älsklingen <3 hem och då slutade vi spela för att införskaffa mat då vi var hungriga allihop. Maten bestod av hamburgare med klyftpotatis och massa massa tillbehör vilket blev jäkligt gott så man åt till man sprack typ.

Onsdag.
Min onsdag började väldigt nice då jag bad min underbara älskling <3 att väcka mig snällt ännu en gång och denna gång fick jag en puss på kinden och inte en smäll på rumpan (för er som inte har läst min blogg innan så väckte han mig så föra gången), vilket jag uppskattar 1000000000 gånger mer än smällen på rumpan. Efter pussen så var det fortfarande svårt att gå upp för jag var väldigt trött men till sist tvingade jag mig upp för att göra mig i ordning för att senare vandra till bussen och åka till min absolut första sommarjobbs dag, som visade sig vara jobbigare än vad jag kom ihåg för jag är väldigt trött i fötterna nu efter åt och jag ser inte framemot imorgon då jag kommer få gå lika mycket till, men vi har roligt under tiden så det är bra på så vis.

Resten av dagen ser ut som så här: Titta på tv, snart äta och sen ta det lugnt och titta lite till på tv. Alltså väldigt lugnt vilket jag absolut inte har något emot en kväll som denna.

bye bye för nu ska jag äta

2 kommentarer:

  1. Hej hej hoppas du hade trevligt på jobbet! Eller iaf så trevligt som det kan vara! Det är ju pengar iaf!! Och det har vi ju aldrig tackat nej till! Jag önska själv jag hade jobb men jag får vara mamma ledig istället!! Men men hoppas resten av kvällen blev bra med mat, tv och what not!! Kram

    SvaraRadera
  2. Lite trevligare med en puss ist för en smäll på rumpan ;p
    Slappa behöver man göra efter en jpbbedag =p

    SvaraRadera