onsdag 23 juni 2010

onsdag 23/6

Idag har jag kommit ikapp mitt blogg skrivande och kommit fram till att det är väldigt förvirrande att försöka skriva ikapp bloggen när man bara är några dagar efter i skrivandet....

Min dag har sätt ut som så här: sova- jobba- leka- sova....
Jag var verkligen inte på jobb humör när jag vaknade och det kände nog allt runt omkring mig av då typ allt jag rörde eller försökte göra mer eller mindre trillade ner på golvet och gjorde mig allmänt irriterad på verkligen allt. Bra humör att arbeta med (NOT).
Det blev ju inte bättre att det sedan var en lång dag med tunga lådor, djupa pallar och levande handtruckar... men vist det har varit spänning i vardagen. Jag började tidigare idag än vad det står på schemat så jag fick sluta tidigare för att hinna med en tidigare buss så jag kommer hem tidigare än 20:00 vilket är väldigt skönt att göra så man hinner göra något innan man måste sova... Dock slapp jag åka bussen hem för min mest underbara älskling <3 hämtade mig på jobbet och hjälpte även till att packa upp sista lådan för dagen så den gick lite fortare att bli av med.

Efter jobbet så införskaffade vi kvällsmat och lite annat gott gott till mig och sedan körde vi hem och jag passade på att krama kudden lite innan vi skulle tillbaks till M&M och återigen spela Magic och tv-spel, och här sitter vi nu och jag börjar blir jätte super duper trött efter en lång dag och jag ska snart upp igen då det är mindre än 7 timmar nu skulle jag tro tills min väckarklocka ringer och jag ska gå till bussen för att återigen ta mig till jobbet... Jag ser framemot imorgon eftermiddag när jag är helgledig.

bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar