lördag 5 juni 2010

Fredag.

Min fredag bestod av att vakna på golvet framför tvn där jag somnade så sött mitt i en Disney film som jag började titta på för jag var inte trött men jag tror jag såg 10 minuter av den innan det sa Zzzzzz från lilla mig *hehe*, Det blev en väldigt tidig morgon med för solen tyckte den skulle väcka mig klockan fem första gången och sedan klockan sju tyckte den det igen, inte alls kul om ni frågar mig. Vid halv 10 var det dags att vandra till två kompisar för vi skulle ha en shopping runda för jag hade glömt köpa lite saker dagen före och vi hade lite annat göra, Trotts värmen så var det fortfarande väldigt trevligt att umgås med dessa två tjejer. När jag kom hem så var jag väldigt trött och väldigt hungrig men jag lyckades inte göra något av dessa saker utan jag bara låg i soffan och tittade återigen på Disney film vilket är väldigt mysigt att göra när man är trött med mera. Efter ett tag blev jag dock rastlös och bestämde mig för att lyssna på musik och diska istället vilket fungerade det med och det blev en del diskat =)

Sen när älsklingen kom hem så ställde jag mig och gjorde mat till oss då vi skulle ut och festa hela kvällen *PARTY PARTY* vi hade dessutom förberett en vattenmelon som vi fyllt vodka dock så kände vi inte av något efter vi ätit upp hela melonen på 4 pers på vår första förfest. Efter vi ätit den så vandrade vi vidare till vår andra förfest där det var sjukt kul och trevligt, (en väldigt lyckad förfest). Efter ytterligare några timmars festande där så var det dags för kåren så vi vandrade lyckligt ditt och fortsatte vårt festande/ dansande/ drickande där så länge vi orkade för efter bara någon timme så slog fredagen en i huvudet med en sten eller något för alla blev helt plötsligt svin trötta, alla gäspade och hade sig, så vi gick faktiskt hem innan kåren slutade men finns det inget som säger att man ska sluta när man är på topp??


På vägen hem hände det en väldigt överraskande och romantisk sak. Vi hämtade först våra väskor hos en killkompis för vi ville inte ta med dem till kåren sen när vi kom ut ur hans lägenhet och rundade hörnan så satte min älskling ner sin väska och ställde dig och kramade mig och började prata om dagens datum och så vidare (Det visade sig att det var exakt 4 år sedan vi träffades för första gången på skolbalen) och sen började han sig ner och tog upp en present ut väskan (gissa om jag blev förvånad *hehe*) och i presenten var den ett armband med en berlock som ett hjärta, super fint armband *Love it*

bye bye

1 kommentar:

  1. Sicken överraskning du fick där =) Myyyyysssss :D

    Kul hade vi både på förfest och kåren, ända tills jag fick astmaanfall.. =s

    SvaraRadera