måndag 7 juni 2010

Helgen.

Min helg har varit väldigt händelserik så har inte hunnit skriva var dag som jag brukar, så därför skriver jag ett inlägg om lördag och söndag.

Min lördag var väldigt trevlig från början till slut. Den började med att jag och min älskling åkte en vända till stan för att shoppa och kolla lite saker och sedan avsluta den med en mysig fika innan vi skulle hem för att göra oss i ordning för att ta oss till Malmö. Vi skulle träffa älsklingens pappa mfl för att fira hans frus dotter som fyllde år, detta firade vi med att besöka T.G.I Fridays (en väldigt god restaurang). Efter ett trevligt besök med god mat och gott sällskap så återvände vi till Kristianstad.


Söndagen var inte i ett lugnare tempo utan jag vaknade tidigt för att vandra till netto som inte öppna fören kl 10 så det var bara att gå hem igen och vänta till de hade öppnat. Efter alla inköp på netto så hämta en väldigt söt vovve som behövde till tillsyn när ägarna var på utflykt ihop, så istället för att springa fram och tillbaks mellan gårdarna fick hon spendera lite tid hos älsklingen och mig, vilket jag inte tror att vovven hade något emot *hehe* vid lunch fick dock vovven vandra hem igen för vi skulle åka iväg och fira min farfar bland annat. Det var ett väldigt roligt, trevligt och mysigt besök hos dem då jag fick träffa min familj och dessutom leka med min underbara storasyster, lillebror och min systerdotter <3 <3 <3 alltid lika roligt och mysigt att träffa dem =).

när vi återvände hem efter firat klart så hörde vi av oss till lite vänner för att kolla om där var ett intresse om att spela magic, vilket tillräckligt många var så vi samlades hemma hos oss för att spela några runder innan det blev sängdags. Men det var väldigt trevligt.

men nu väntar en ny vecka med nya övningar.
bye bye

2 kommentarer:

  1. Trevligt! Dock förstod jag inte varför ni åkte ner till Malmö hem till ksd och ner igen??Måste varit jobbigt!! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack så mkt för hjälpen med vovven =) Det uppskattar vi oerhört mkt =D

    SvaraRadera