onsdag 2 juni 2010

onsdag.

Började skolan med att ha sista examinationen för denna termin super skönt och fick G iaf så jag är nöjd. Efter detta var över så följde jag med en polare till kåren för att först sitta och äta där och sedan bara sitta men detta ändrades så vi gick hem efter gjort en köks inventering av kårens kök.

På hemfärden fick jag ett trevligt samtal av en annan kompis som ville komma hem och "leka" med mig vilket jag inte tackade nej till dock lekte vi inte så mycket utan tittade mest på tv och snackade om aktuella saker som dykt upp, med andra ord tjejsnack vilket är behövligt typ alltid *hehe*
När vi varit hos mig ett tag så var det dags för dagens första möte och insparksledarna inför hösten (längtar sjukt mycket tills det är dags) det var ett snabbt möte så det var bara att vandra hemåt igen och då passade jag på att lyssna på musik och städa lite i lägenheten vilket med är väldigt mycket behövligt (för de som känner mig sedan innan så kunde man dra koppling mellan denna lägenhet och hur mitt rum såg ut när jag bodde hemma, och det säger en hel del om hur här ser/såg ut). Efter städningen så var det dags för åter ett möte och denna gången ett Ass (anonyma sympati supare) möte där vi pratade lite om hur framöver ligger till och lite andra punkter.

resten av kvällen ser inte så ljus ut ska mest ligga och slappa och har just nu en grön/brun sockerkaka i ugnen *Mumma*

bye bye

2 kommentarer:

  1. Låter ju som en trevlig dag faktiskt! Inte direkt något att klaga över ju! Både tjejsnack och sällskap jag menar vad mer kan man begära?? Grön/brun sockerkaka?? WTF?? Bild på detta TACK!!! Kramar

    SvaraRadera