fredag 4 juni 2010

torsdag

Idag så träffade jag en väldigt härlig tjej för att ta oss till stan och gå rundor och ha en allmän tjejdag på stan vilket var underbart roligt. vi var överallt och jag tror jag har hittat en tjej som är lika sko galen som jag själv är. Efter några timmar på stan så tog vi bussen hem igen för att lägga mig i soffan i fem sekunder för att sedan packa mina magic saker och vandra två trappor upp till en väldigt trevlig nyfunnen kompis som dessutom bor i samma hus som oss. Där spelade vi magic i några timmar och det var väldigt trevligt att få spela i lugn och ro och kunna fråga om där var något jag inte förstod (jag har trotts allt inte spelat så länge). Jag lärde mig lite som jag inte kunde innan eller rättare sagt inte förstått innan. När vi satt där i vårt spelade så fångade något där ute vvår uppmärksamhet det stod en stor jäkla grävmaskin på gräsmattan och de hade ritat fullt med sträck på gräsmattan, vi kom fram till utav ritningarna att de som bor på sidan utåt ska få trädgårdar och beröva oss andra på vår underbara gräsmatta (INTE OKEJ). Annars så har dagen varit sig lik och nu ligger jag utstäckt över vardagsrumsgolvet för att få bort mitt ryggont och passa på att se på disny film(er) under tiden.

bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar