söndag 13 juni 2010

Fredag- Lördag

Fredag
Hmmm... Ja vad hände i fredes egentligen? JO ingenting.... Jag hade mer eller mindre tråkigt från det jag vaknade tills jag somnade igen. Det blev dock bättre när jag hämtade en väldigt glad och sprallig vovve sent på kvällen vilket var väldigt roligt för vi sprang hem ifrån gran gården sen så efter ett tag inomhus så återvände vi ut för att springa i gräset tills det regnade så jag ville in. (ärligt talat så kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde, så det lär inte ha hänt något)

Lördag
Lördag, vad har hänt idag? vaknade tidigt men det gjorde ingenting för jag somnade ändå om ett tag i soffan *hehe* ni som följer bloggen har säkert märkt att att jag är väldigt duktigt på att somna om efter ett tag uppe.

Efter några timmar så blev klockan 19.00 så då kom M&M och O för att spela skoj och dricka gott resten av kvällen och klockan är just nu 00:30 och vi sitter fortfarande här och spelar just nu rockband.

bye bye

1 kommentar: