måndag 13 december 2010

Ett helt vanlig dag... Eller??

En helt vanlig dag för lilla Ann idag. Jag gick upp väldigt tidigt då jag vaknade och inte kunde somna om i sängen. Vilket jag gärna hade gjort för det var så skönt och gosigt under täcket, men efter ett tag så blir man bara rastlös så då gick jag upp startade TV och la mig under filten. Efter en timme eller två så låg jag och sov i soffan (så klart) detta har varit ett mönster för mig väldigt länge men har inte gjort det på länge, men idag klarade jag verkligen inte av att hålla ögonen uppe så jag sov några timmar extra.

Efter jag vaknade så åt jag en stor turkisk yoghurt i och drack ett glass vitamin till *mumms* som Maria Montazami säger i reklamen... Sen så kickade jag igång min dag genom att sätta igång musiken i högtalarna och springa upp och ner med massa lådor i förrådet och sen klä granen *super stolt* över hur den ser ut och förutom granen satte jag även upp lite adventsljusstakar och gick runt och pillade och plockade med lite grejor här och där. När jag väl tröttnade efter runt 5 timmar med plock så startade jag TV.n ist för att vänta på att älsklingen skulle komma hem.

Annars ikväll har jag hämtat en klänning jag har införskaffat ifrån Thailand och passade även på att handla mat till kvällen då jag hade beställt stekt ris *Mumms igen*, det blev stekt ris med räkor och pilgrimsmusslor *super mumms*. Till denna goda mat blev det ett avsnitt utav "ung och bortskämd" =(. Men jag ska snart nanna kudden då jag känner mig väldigt trött trotts klockan, men för att citera en viss person så är "Beauty sleep is fashion" så jag lyder det ikväll och går och lägger mig istället för att vara trött och se ut därefter imorgon hehe

Godnatt och sov gott alla ni som läser detta.
//Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar