tisdag 7 december 2010

Förbannade vinter...

När man precis blivit fri från förkylningen som suttit i över en månad tar det bara någon vecka sen är skitet tillbaks =(

Hatar vara förkyld, man är inte mänsklig när man är det utan man bara går runder och snyter sig, hostar och mår allmänt kasst. Ingen som vill ta över min förkylning? PLZ!

Förutom förkylningen så jag har fortfarande ont i fingrarna där jag brände på smällt socker. För er som inte gjort det så rekommenderar jag er att inte göra det i heller, för det gör så SATANS ont =(

För att inte ha skrivit på typ en månad eller något sådant så har jag inte jätte mycket att säga just nu så jag återkommer när jag har något.

2 kommentarer:

  1. Det gäller att äta ordentligt, röra på sig och proppa i sig massa vitaminer! Annars kommer det tillbaka om och om igen tyvärr!! Kämpa!! Puss på dig

    SvaraRadera
  2. Jag har sov typ 24seven då jag inte orkade något annat sen så åt jag väldigt mycket soppa och klädde mig väldigt vart och låg under filtar för att hålla värmen. Det hjälpte faktiskt för min förkylning gick mer eller mindre bort efter tre dagar =) Absolut inget jag säger nej till hehe

    SvaraRadera