söndag 26 december 2010

Kapselkaffe

TJA TJA

YÄÄÄÄÄÄY- jag kan dricka kapselkaffe SUPER happy!! Älskar min underbara älskling som gav mig denna fina röda tassimo i julklapp, den är jätte fin i rött och ser jätte fin ut där den står på sin plats :o)



Annars fick jag jätte fina, söta, mysiga och sköna inneskor av min älskade sambos pappa och hans fru, som dessutom matchar min morgonrock jag fick utav dem i födelsedagspresent. Jag har använt skorna varje dag sen jag fick dem :o) super nice julklapp och det var bara en av många som jag fick utav dem. Hehe.

Utav mina föräldrar fick jag kokböcker (vilket jag älskar att samla på) och en kofta som trott eller ej min pappa valt ut och den är både jätte fin och jätte skön så den kommer användas flitigt. Hehe. Absolut inte fel med en kofta då jag inte har så många (denna och en till) och ÄLSKAR kläder. Man KAN inte ha för mycket kläder hehe.

Om jag ska se på julen i helhet så har den varit väldigt trevligt. Båda julfirandena har varit väldigt trevliga, först julafton med älsklingens familj och sen dagen efter med min familj. Det har varit som en jul ska vara, massa mys och firande med nära och kära, släkten och familjen. Det som är negativt med julen är att den är över lika snabbt som den börjar, man hinner aldrig få en julkänsla innan det är över för man stressar innan, man stressar under tiden och sen stannar allt upp och står still och man har ingen aning vad som har hänt...

Nu när julen är över så är det dags för att stressa vidare till nyår och där är det likadant, jag har inte riktigt nyårspeppet uppe än, vet inte vad jag känner inför det nya året. Förhoppningsvis kommer peppet annars så kommer nyår ändå. För er som har peppet uppe önskar jag en livlig nyår med massa skoj och ett gott nytt år.

KRAM KRAM

2 kommentarer:

  1. Låter som mycket kul!!! Kan du inte visa bilder på allt du fått!! Jag är ju nyfiken!! Puss å kram

    SvaraRadera
  2. Tja Tja,
    Jag har precis bråkat med bloggen om att få rätt på bilder och text till mina böcker. Det blev lite reklam om vad böckerna handlar om med så att andra kan bli sugen och vilja ha dem själva ;)
    KRAM KRAM

    SvaraRadera