onsdag 29 december 2010

Julklappar ifrån julfirande med min sambos familj.

Tja Tja, här kommer lite bilder på vad jag fått i julklapp när vi firade med min sambos familj. Det kommer dyka upp en lista över när vi firade med min familj med :)


Här är en del utav alla mina julklappar som jag fick utav min sambos pappa och hans fru, VÄLDIGT nice måste jag säga. På bilden är det en bok, en handkräm, en doftpåse, en ansiktsmask, ett ljus, två små choklad och en chokladtomte, biobiljetter, en deo och shampo. LOVE I´T



Detta är en berlock till ett armband som jag fick en gång när jag fyllde år och som jag får en ny berlock vart år :)












"Jag är bara så trött på superdupermorsor, självuppoffring, martyrskap, husfridsknull och falska glättiga fasader. Jag längtar efter verklighet, sårbarhet, och magar med hudbristningar. Efter människor som vågar vara sig själva utan djupa klyftor mellan hur de känner sig och vad de verkligen visar upp. Efter nya Marior som av egen vilja och egen funnen kåthet vågar be sin Josef om helt egoistisk sex när lille jesusbarnet somnat. Mammor är väl också människor, eller? Sårbara. Svaga. Vilda och ömma. Känslor som kommer och går. Tänk om vi skulle våga vara oss själva en stund innan vi dör. Tänk om vi skulle fatta hur jävla vackra vi är."


Detta är en wish pearls, i asken låg där en mussla som man var tvungen att öppna för att se vilken pärla man fick och sedan skulle man ta pärlan och sätta fast i ett hänge som följde med och så blev det ett halsband :=. Väldigt rolig idé måste jag medge. Det var lite läskigt och äckligt att bända upp musslan och ta ut pärlan men samtidigt roligt. Jag fick en färg som är mellan två färger (bild kommer under).




Här är pärlan i sitt hänge jätte fint och absolut en rolig idé =)















Här är vilka olika pärlor som finns och vad de betyder. Min pärla är en blandning mellan peach och purple, så jag har både healthy och wealth. Absolut inte fel hehe.









Denna fick jag med (höll på att glömma bort den) en liten ficklampa som jag har i mina nycklar, den har både ficklampa och laser i sig.












Detta är vad jag kan komma ihåg att jag fick i julklapp när vi firade med min sambos pappas familj. Kommer jag på något mer så lägger jag upp det i efterhand!
KRAM KRAM

1 kommentar: