onsdag 22 december 2010

Girlie girl eller vadå ?! (för att vara mig)

Tja Tja

Från att inte varit inne och skrivit på hur länge som helst till att varit inne två gånger på väldigt kort till och skrivit två inlägg är inte likt mig men men jag har mkt i huvudet och varför då inte få ut det här så mina få läsare kan dela mina tankar.

En sak jag verkligen hade velat göra nu är att gå in på en salong och göra en "Princess Diaries", bli tillfixad eller vad man ska kalla det. De skulle få 100% fria händer med allt, hur min frisyr skulle se ut, vilken hårfärg det skulle vara. De ska verkligen bara ta hand om mig. Jag säger nu inte att jag behöver det för hur jag ser ut i dagsläget utan jag säger såhär för att jag hade velat bli ompysslad och känna den underbara känslan efteråt när det är klar. Jag önskar att de skulle gjort en underbar och effektiv ansiktsmask som gör min hy ren på djupet, len och helt underbar efteråt och mina ögonbryn. Med andra ord ALLT. Jag ska bara behöva ligga där och se överraskning när jag får se resultatet.

Det hade varit så underbarn skönt just nu att bara få finnas till och låta andra ta hand om det, jag tror jag hade älskat resultatet. Jag älskar att gå till frisören för att klippa mig och jag älskar att färga håret (dock är det för dyrt hos frisör så gör det hemma). Det jag hade velat göra är att gå iväg och fått mina naglar gjorda jag hade byggt på dem och valt antingen fransk manikyr eller med glitter, det är jätte snyggt och man blir som en annan människa för det ser så fint ut.

Detta låter vääääääääldigt GIRLIE GIRL för att komma från mig men någon gång ska väl bli den första *hehe*

Om ni undrar över "Tja Tja" och "KRAM KRAM" så har jag för tillfället fått dessa fraser eller vad det kallas för på skallen och använder det överallt och ingenstans. Jag har helt enkelt kommit in i en "Tja Tja" och "KRAM KRAM" period.

KRAM KRAM

4 kommentarer:

  1. Du är girly girly längst in Ann!! Åhh, du kanske skulle gå på spa?? Där kan de nog fixa det mesta med rensning och så! Sen direkt efter åker du till en frisör och bara fixar den frisyr DEM tycker du borde ha! Samt hårfärg! Hade varit super coolt!! DO IT!!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hade isf velat göra det med någon, två har roligare än en!!

    Jag får spara ihop till det nu när jag fått jobb och får lite mer pengar i månaden, sen jävlar smäller det haha

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. haha jag hade gärna följt med! Men inte låtit dem göra vad som med mitt hår! Men resten kan jag göra!! Lätt!! pusssssssss å god Jul

    SvaraRadera