torsdag 30 december 2010

OMG!!!

Tja Tja,

Jag verkligen HATAR när man inte hittar ett plagg man planerar att använda eller om det inte ligger där man HAR lagt det (eller har för sig att man lagt det rättare sagt). Min dag har inte allt gått som jag ville det skulle då jag har spenderat mer än halva dagen på att leta efter en jävla tröja som inte ville bli hittad, jag blir så frustrerad och irriterad på sådana saker. Nu har klockan redan hunnit bli 14.30 och jag har fått gjort två grejor som jag har velat få gjort idag, ganska ruttet faktiskt =(

Resten av dagen ska jag spendera i soffan och vara besviken över att min dag inte blev som jag ville. Detta är antagligen en väldigt löjlig grej att bli upprörd, irriterad och arg över för man har ingen att skylla på förutom sig själv (oftast)....

Var bara tvungen att kräka av mig på hur piss min dag än så länge varit...
KRAM KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar