fredag 17 december 2010

Världens kortaste fest i historien...

Jag var jätte peppad över att få festa idag och jag hade roligt men diverse vänner på förfesten men sen på kåren sprack det =(

Jag har haft ont i magen nu i tre dagar och det blev värre på kåren så det var bara att ringa älsklingen för att bli hämtad då jag kände att det inte skulle bli bättre utav att jag stannade kvar *tyvärr*. Ledsen över detta då det hade verkligen varit roligt att festa loss och få dansa rumpan av sig, men det satte magen för stopp för så nu ligger jag hemma i soffan igen och tänker på hur roligt de andra har på kåren. Men jag får väl festa tusen gånger hårdare på nyår och hoppas på att två mycket speciella vänner kommer vara på samma fest då jag har väldigt roligt med dem.

Imorgon är det julmiddag med nära vänner och hoppas att min mage håller sig i styr under kvällen så jag inte måste gå och lägga mig eller något... Jag vill bara ha en rolig kväll med vänner och med god mat men mycket prat och mycket kul.

Jag önskar verkligen alla vänner och alla andra som är kvar på kåren en lyckad kväll och festa nu satan allihop!!

1 kommentar:

  1. Då ses vi snart! Har kollat skånetrafiken och verkar som vårt tåg ska gå som vanligt än så länge. SÅ hoppas! VI ses sen!! Puss puss ps: hoppas din mage skärper sig idag!!

    SvaraRadera